contact DSP Dambovita

Anunt privind serviciile funerare

         Incepând cu data de 17.03.2023, având în vedere reglementările în vigoare referitoare la prestarea serviciilor funerare: Legea 102/2014, HG  741/2016, OMS 1532/2017 și OMS 1533/2017,  solicitările și documentația necesară pentru  eliberarea avizelor reglementate prin actele normative mai sus menționate, completate strict conform formularelor stabilite prin legislație,  distinct pentru fiecare aviz solicitat in parte, vor  fi  trimise la adresa  de e-mail: Această adresă de email este protejată de spambots. Trebuie să aveți JavaScript activat ca să o puteți vedea. .

        Documentele  eliberate de către  Direcția de Sănătate Publică Dâmbovița, vor fi transmise solicitanților, in format electronic, la adresa de e-mail de la care au fost solicitate. Acestea sunt:

-         aviz sanitar pentru transportul cadavrelor umane;

-         aviz sanitar pentru  deshumarea, transportul și reînhumarea cadavrelor umane;

-         pașaport pentru transport cadavru uman;

-         aviz  epidemiologic pentru îmbălsămare și încadrarea în gradul de risc infecțios;

-         notificare de respingere a avizului  de îmbălsămare ;

 

Program primire documente :

-          în zilele lucrătoare, de  luni  până vineri intre orele:     830 -   1500     

-          în zilele nelucrătoare: intre orele:     1000 -   1300