Acte necesare obtinere autorizatie pentru ingrijiri la domiciliu
a) declaraţia pe propria răspundere (model);
b) cerere tip (model);
c) statutul unităţii/alte documente constitutive, certificat constatator cu menţionarea punctului de lucru, după caz;
c) documente care atestă dobândirea personalităţii juridice, pentru asociaţii şi fundaţii, după caz;
d) dovada înregistrării în registrul asociaţiilor şi fundaţiilor, după caz;
e) documente privind deţinerea legală a sediului dispeceratului pentru îngrijiri la domiciliu (situaţie juridică, schiţă, plan de amplasare în zonă);
f) regulamentul de organizare şi funcţionare;
g) organigrama serviciului de îngrijiri la domiciliu (model);
h) documente privind codul fiscal, certificat de înregistrare fiscală;
i) lista personalului angajat în serviciul de îngrijiri medicale la domiciliu (+ copie REVISAL sau copie contracte de muncă/prestări servicii);
j) dovada pregătirii profesionale/documente de liberă practică (elavilnews.com) pentru personalul medical angajat pentru asigurarea îngrijirilor la domiciliu (copie);
k) lista dotărilor existente;
În cazul avizării la 3 ani, documentele se vor prezenta numai dacă au intervenit modificări faţă de forma depusă la autorizarea iniţială.
l) alte documente, după caz, solicitate în mod oficial.
Ordinul M.S. nr. 2520/2022 pentru aprobarea Normelor de funcționare și autorizare a serviciilor de îngrijiri la domiciliu.